понеделник, 7 май 2012 г.

Опиянена

      Някак си запомних само очарователната му усмивка и дълбоките му сини очи.Всичко,за което говореше, ми е като в мъгла. Рядко ми се случва да съм толкова опиянена от някого. Спомням си как като се засмееше две хубави трапчинки се образуваха около усмихнатото му лице. Не, че съвсем не си спомням други подробности... Черната, къса и леко чуплива коса, високото му  и мускулесто  тяло, целият мокър-от глава до пети, и малките капчици пот ,спускащи се по него. Явно ми е бил много слаб ангела.Но едно не ми го побира главата как ще помня такива части и места от тялото му, а няма да запомня ,че има татуировка.Странно, но факт. Ниско в дясната част на кръста, точно над слабините. Е добре как няма точно това да запомня. Но пък всяко мускулче по корема и стегнатите му крака мога да го опиша изключително детайлно. Побъркала съм се. Ама то от тези негови красиви и харизматични очи как да не полудееш. Можех да потъна в тях и да се изгубя завинаги.
     Но като всяко хубаво нещо в живота ми и този невероятен момент  трябваше да се обърка. Да игнорираме хората , но как ще забравя да го попитам как се казва. Има най-разпространеното  и лесно име, а аз не го помнех. Добре, че понякога се случват наистина неочаквани и готини неща и разбрах името му. Обстоятелствата, когато искаш нещо да се случи изключително много, са на твоя страна. И ето разбрах името му, да вярно след три месеца, но вече го знам, познавам го и кой знае нещата може и да продължат и по нататък. Странно нещо е живота и не знаеш какво хубаво нещо може да ти се случи на пример в една .... парна баня!

Няма коментари:

Публикуване на коментар