петък, 24 февруари 2012 г.

no more love




              Понякога имам чувството, че никой не ме разбира, но веднага след това се сещам, че просто няма как някой да проникне в сърцето ми и да разбере какво преживявам, след като самата аз все още не знам какво ми  се случва.Може би някои хора биха казали , че просто съм се влюбила, но ако е така защо ги няма онези пеперуди в корема? Нали уж любовта трябва да е като във вълшебна приказка с хубав край.."и заживели щастливо".. е при мен изглежда приказката се е превърнала във филм на ужасите и главният герой някъде е избягал и ме е оставил сама със зомбитата и вампирите. Не ми харесва този сюжет. Аз да страдам ненужно заради някой , който не ме заслужава. Ще плача и ще се чудя защо на мен ли? Е няма! Просто е... не съм влюбена,а просто заблудена. Невъзможно е да изпитваш любов към някой, за когото ти е вече все едно .
Май открих сама какво ми е! Объркала съм се за малко и съм си помислила, че мога да го обичам. Как ли пък не?! Мога само да му се изплюя в лицето и да му кажа "Върви по дяволите!"!

Няма коментари:

Публикуване на коментар