четвъртък, 19 януари 2012 г.

End




Омръзна ми да бъда все добрата,все тази,която е насреща,когато пожелаеш,а накрая когато не ти изнася аз съм никоя.Но знаеш ли какво вече няма да е така.Лицемерието и лъжата ще станат второто ми лице.Няма да виждат сълзите,тревогите и провалите ми.Усмивката и смехът ще прикриват всичко.Само,че аз няма да се смея заедно с теб,а ще се смея на теб.На глупостта ти,на погрешното ти самочувствие.Но знаеш ли кое е най-хубавото от всичко това-най-накрая ще се оттърва от теб и знам,че нищо няма да загубя от това.Напротив,ще спечеля .Има истински хора на този свят и те заслужават моята обич и внимание,за радост ти не си сред тях.За теб само пренебрежение и отвръщение.По-добра съм и колкото и да се променям пак няма да мога да те настигна.Признавам си победи ме-не мога да бъда такава курва като теб.С "приятелството" беше до тук! : )

Няма коментари:

Публикуване на коментар